20.1.13





7 komentarzy:

  1. Gosiu, kiedys kartki swiateczne i urodzinowe tworzylam sama a pozniej jakos przestalam. Dzieki Tobie stworzylam trzy kartki urodzinowe, ktore wlasnie wedruja do solenizantow:-) Dzieki za inspiracje:-)
    Pozdrawiam cieplo,
    O.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozwoliłam sobie nominować Cię do blogozabawy - jesli masz ochotę to zajrzyj :)
    serdeczności
    http://horylka.blogspot.com/2013/02/the-versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja przesylam nominacje (The Versatile Blogger) oraz pozdrowienia oczywiscie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako zachętę do pokazania kolejnej kartki oraz "kopiując koleżanki powyżej" postanowiłam wyróżnić Twojego bloga i zaprosić do zabawy... Poniżej zasady:
    Autorka wyróżnionego bloga powinna:
    1.podziękować nominującej na jej blogu,
    2.pokazać nagrodę VB u siebie
    3.ujawnić 7 faktów dotyczących samej siebie;
    4.nominować 10 blogów;
    5.poinformować o tym fakcie autorki nominowanych blogów.

    Będzie mi miło jeśli skorzystasz...

    OdpowiedzUsuń
  5. @ Ewa Anna, @ podroze slodkie, @mojamania:
    dziewczyny, ogromnie dziękuję Wam za nominacje i zaglądanie tutaj od czasu do czasu choć niewiele się tu dzieje. Pozdrawiam! Gosia

    OdpowiedzUsuń
  6. Balon jest super, natomiast ptak deptak grudniowy rozłożył mnie na łopatki... jest boski! ściskam zu

    OdpowiedzUsuń