29.5.13





8 komentarzy:

  1. Powyższe (arcy)dzieło to mój portret. Wykonał go Franek, z okazji dnia mamy. Na odwrocie portretu można przeczytać: "Moja mama ma czarne włosy, brązowe oczy i często lubi czytać książki. Lubi kozy, jej marzeniem było mieszkać w starym młynie, mieć kozę i sad wiśni. Jej ulubiony kolor to turkusowy. Moja mama lubi pływać i jeździć na rowerze." Rzeczywiście,prawie się zgadza: będąc nastolatką wyobrażałam sobie siebie jako niezamężną, bezdzietną kobietę w starym młynie, z kozą i zagonem truskawek parającą się tłumaczeniem literatury angielskiej. Nic, absolutnie nic się z tego marzenia nie spełniło ale, o dziwo, jestem szczęśliwa mimo to;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie miałam zapytać czy to Ty :D
    Piękny portret i piękny opis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja! oprócz tego że mam buzię okrągłą a nie pociągłą i włosy (obecnie) długie a nie krótkie, to reszta się (w miarę) zgadza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że mały artysta w domu rośnie :)
    śliczna kuchnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. kuchnia mała, ciasna ale własna;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamietam te marzenia o kozie.hihihi pozdrowienia z rzeszowa od Jasia Oli i Jacka buziaczki dla Was!!

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja zrobiłem portret moja mama prowadzi bloga a ja będę miał konto na you tubie suskrrybujcie mój kanał nazywam się franksz komenyujcie

    OdpowiedzUsuń